A nyaralás már a repülőtéren elkezdődik – így kedveskedik a budapesti reptér

A Budapest Airport idén nyáron szó szerint leteríti a vörös szőnyeget az utasai elé – különleges nyári vásárlási promócióval, ami már a terminálban meghozza a vakáció hangulatát. Ha Budapestre érkezel, vagy innen indulsz nyaralni, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren mostantól már a belépés pillanatától kezdődik az élmény.
Képzeld el: megérkezel a reptérre, és nem a szokásos steril légkör fogad, hanem egy nyaralós hangulatú, tengerparti installáció közvetlenül a SkyCourt csarnok szívében. Mosolygó hostesszek, beach-hangulat, pezsgő zene – a reptér egy igazi nyári oázissá alakult.
A koncepció egyszerű, de nagyszerű: a Budapest Airport tudja, hogy a modern utas nemcsak úti célt keres, hanem élményt. Ez a beach-tematikájú vásárlási akció pontosan ezt nyújtja – a nyaralás hangulatát már a beszállás előtt.
Vásárolj – és nyerj garantáltan!
Itt jön a csavar: ha legalább 85 eurót költesz a kijelölt reptéri üzletekben, garantált ajándék vár rád. Nem sorsolás, nem nyereményjáték – minden vásárló kap valamit!
Az akcióban részt vevő üzletek között ott van a Heinemann duty free bolt, a Budapest to Go ajándéküzlet, a WH Smith könyvesbolt, a Swarovski, és még sok más – vagyis minden, amire csak szükséged lehet: illatok, szuvenírek, olvasnivaló vagy luxus apróságok.
Búcsú a csomagolási pániktól
Minden, amit a reptér tranzit területén vásárolsz, felvihető a fedélzetre – függetlenül attól, milyen szigorúak az aktuális légitársasági szabályok. Ez azt jelenti, hogy akár utolsó pillanatban is beszerezhetsz parfümöt, nasit, vagy ajándékot – anélkül, hogy aggódnod kellene a csomagolás miatt.
Így működik az akció – egyszerűen
A „Nyaralásod a reptéren kezdődik” promóció 2025. június 1. és július 31. között fut, minden nap 10:00 és 18:00 óra között. Nincs regisztráció, nincs app – csak vásárolsz, és máris jár az ajándék.
Miután legalább 85 eurót költöttél egy kijelölt boltban, keresd a SkyCourt hostess pultját. Mutasd fel a blokkodat, a vásárlás adatait ellenőrzik, és már választhatsz is az ajándékok közül: strandtáska, törölköző vagy francia kártya – mind praktikus kiegészítő egy nyaraláshoz.
A blokkot megjelölik, hogy ne lehessen többször beváltani. Fontos, hogy a bizonylaton jól látszódjon a reptér kódja, a vásárlás időpontja és az összeg. Az ajándékot nem kötelező aznap átvenni, a promóció végéig bármikor érvényes.
Rekordnyár a Budapest Airporton
A promóció nem véletlenül most indul: a repülőtér történetének legforgalmasabb nyarát éli. 136 közvetlen úti célt kínál, összesen 13,8 millió ülőhellyel – ilyenre korábban még nem volt példa.
Új járatok indultak például Koppenhágába (SAS), Kuvaitvárosba (Jazeera Airways) és Shymkentbe (SCAT Airlines), de a nagy légitársaságok – Lufthansa, KLM, Eurowings – is sűrítették járataikat. Budapest egyre erősebb regionális közlekedési csomóponttá válik.
Tökéletes időzítés külföldi látogatóknak
A külföldi turisták számára ez az akció különösen vonzó. A reptéri vásárlás amúgy is népszerű, de most, hogy ajándék is jár, még inkább megéri. A legtöbb utas szívesen visz haza magyar termékeket, borokat, csokoládét vagy parfümöt – és most ezért cserébe ajándékot is kapnak.
A promóció időzítése tökéletes: a nyári csúcsidőszakban rengetegen érkeznek Budapestre. A pozitív első benyomás az egész utazást meghatározhatja – a reptér ezzel az akcióval ügyesen támogatja a turizmust is.
Élménycentrikus utazás – így kell ezt csinálni
A Budapest Airport kezdeményezése nemcsak a vásárlás ösztönzéséről szól. Az élményközpontú szemlélet azt üzeni: az utazás már a reptéren elkezdődik, nem a célállomáson. A garantált ajándék pedig kizárja a csalódás lehetőségét – mindenki nyer, aki részt vesz.
Praktikus tanácsok a vásárláshoz
Ha részt vennél az akcióban, érdemes előre megtervezni a vásárlást. Egy 85 eurós vásárlás egy boltban már elég – szóval ha szuvenírt, ajándékot, parfümöt vagy italt vásárolsz, célszerű egy helyen megtenni. Ne feledd: a promóció július 31-ig tart, tehát akár érkezéskor, akár indulás előtt élhetsz vele.
A Budapest Airport nyári promóciója több, mint marketingkampány – egy újfajta utazási élmény megteremtése. A tengerparti hangulat, a barátságos személyzet és az ajándék garantáltan jobb kedvre deríti az utasokat – és olyan élményt nyújt, amit más reptéren aligha kapunk meg.
Ha tehát idén nyáron átlépsz a budapesti reptér kapuján, ne csak a kapud számát keresd – keresd az élményt is.
Kapcsolódó hírek
